29. märts 2010

Sügisvärvid kevades

Leidsin ühe soojemat sorti pluusi õpetuse ja siis hakkasin sobivat lõnga otsima. Võtsin lõngaks parajalt peene sokilõnga, et ikka õhuke ja samas soe oleks. Kevadel mõne topi peale panna, ma ikka selline külmavares ju!

Päris selline nagu ootasin ta välja ka tuli.

Tegelikult saladuskatte all võin ütelda, et mõte oli kududa ühele sõbrannale kingituseks aga nüüd arvan, et talle vist ei sobiks selline või olen ma lihtsalt nii kriitiline...

Lõng: Gründl Four Seasons, Marathon Miro. 2 tokki täpselt
Varras nr. 3

6 kommentaari:

Triin ütles ...

Hästi kaunis kudum ja mõnus triibulõng :)

Regina ütles ...

Väga ilus kudum, vaatamata sellele, et sügisvärvides! ;)

kriuks2 ütles ...

Väga mõnus kudum :) sobib sulle väga hästi!

Kita ütles ...

Oh, seda enesekriitikat. Ise koob nii peenikest lõngast nii suure ja ilusa asja valmis ja siis arvab, et vist ikka ei sobi... Kui mina oleks see sõbranna, siis mulle küll sobiks. Ja väga kohe sobiks ;)

Monika ütles ...

Väga ilus, ma usun küll, et sõbrannale sobib!

Lillysmuul ütles ...

Väga mõnus!!!