20. november 2010

Kuuseroheline palmiku vest

Leidsin mõnusa villase rohelise lõnga ja kudusin omale hingesooja!

Sai üks tõeliselt soe kampsik valmis. Algust sai tehtud ikka mitu korda uuesti
ja ikka harutasin ja alustasin jälle.

Kudusin õpetuse järgi aga ikka tuli liiga lai. Lõpuks võtsin väiksemad vardad ja kudusin väiksema suuruse ja siis tuli täpselt minule!

Lõnga jäi veel üle paar tokki ja nüüd mõtisklen siin, et kas äkki peaks kuidagi varrukad pikaks tegema hoopis, et siis oleks veel soojem või jätan lihtsalt niisama peal kandmiseks...

Need palmikud on ilusad ja ma polegi veel selliseid enne teinud, seega oli põnev ka.

Lõng: Debbie Bliss, Donegal Aran Tweed, 8 tokki
Varras nr.4

Mari õpetas mulle lapikudumist ja kudusin endale käpikud.

Väga mõnus tehnika kui keegi veel võtaks ja need lõnga otsad minu eest ära peidaks
siis oleks igavesti lahe. Muidu sellised mõnusad paksud jäävad.
See lilla värv aga on nii ilus ja ostsin siis kohe 2 lõngakera veel ning tegin omale mütsi ja salli ka juurde, nüüd võib õue minna küll!

Lõng: Twilleys Freedom Spirit, kogu komplekti peale 3 tokki
Varras 3,5

Nautige ilma, järgmine nädal lubas külmaks minna ja hoidke varbad soojas!

15 kommentaari:

Ülle ütles ...

Väga palju põnevaid tegemisi! Eriti armas on roheline kampsik,väga ägedad palmikud!
Eelmise postituse seelik on ka ikka ülivinge!

Unknown ütles ...

Väga mõnus ja ilus kampsik!
Minul on ka sarnane kogemus seda sorti kampsikutega. Teen küll proovilapi ja puha, aga no ikka tuleb liigsuur.
Ruutudest labakud tunduvad ka mõnusad. A mütsi pead uue kuduma, tuul puhub läbi :)))

Monika ütles ...

Väga ilus kampsun!

Tiina ütles ...

Oi, kuidas mulle meeldib see palmikutega kampsun!
Kindad on ägedad!!!

Lemmi ütles ...

Nii mõnus rahulikku rohelist värvi kampsun.Olen isegi mõelnud seda lõnga proovida, aga ongi see mõte mõtteks jäänud.

Triin ütles ...

Väga mõnus hingesoe! Ja kindad-müts vahvalt rõõmsad :)

klaaspärlimäng ütles ...

Palmikud sobivad selle rohelise värviga ülihästi kokku! Lausa kadedaks teeb! Kui see saladus pole, siis kust nii ilus roheline lõng pärit on?

Krentu ütles ...

Mulle meeldivad need kindad tohutult! Värv on super ja kõik. Muidu ma lapikudumite fänn ei ole, aga selliste kinnaste näol on see ülikena.
Roheline kampsun on ka isuäratav:) See lõng muide on minu wish-listis:) Aga kuidagi pole raatsinud kampsunijagu osta teda;)

Nele ütles ...

Üle mõne aja sattusin taas Su blogi külastama. Olen sõnatu! Triibuseeliku puhul pidin mitu korda lugema, et kinnitust leida, et tegemist on kudumiga- suurepärane!
Sall- selline kohev lumevalline, suur ja mitte mainimata jättes- kui ilus!
Kuuseroheline vest- sheff!

Pille ütles ...

Aitähh Ülle ja Krista, mütsist puhub tõesti tuul läbi aga mul soojem müts juba valmis ;)
Suured tänud Monika, Tiina, Lemmi ja Triinu!
Klaaspärlimäng ma ise ka ei olnud kindel kas sellest träpsulisest lõngast paistab palmik välja aga näed päris kena jäi. Lõnga ostsin muidu www.mammi.ee lõngapoest.
Aitähh Krentu, mulle ka tegelikult se lapitehnika ei meeldi selles mõttes et kampsunid ja seelikud jne. aga kindad on ülimõnusad ja neid kududa ka väga meeldib!Lõnga ostsin ise ka kahes jaos :)
Tänud Nele kiidusõnade eest!

Anonüümne ütles ...

Väga kihvt kampsun. Aga ma ei leia, mis mustri järgi kudusid?

Kai:) ütles ...

Väga,väga äge vest...ma jätaks küll nii,pole sinna varrukaid vajagi!

Mustrimaailm ütles ...

Ma tahan ka sellist vesti!!!!!

Muster on siit>
http://www.garnstudio.com/lang/ee/pattern.php?id=4707&lang=ee

Inga ütles ...

ilus ja aus kamsik! sellist kannaks isegi uhkusega:)

Jalutuskäik pilvepiiril ütles ...

Oi kui toreda blogi ma leidsin ning kohe selle avalehel olid nii armsad asjakesed! :) Väga ilus lilla komplekt ja ves on ka väga huvitav ja istub hästi.